Annemieke Augusteijn, Mijn Superkracht Remedial Teaching
Meester Happensoenlaan 27, 5237 JM, ‘s-Hertogenbosch

Info@mijnsuperkracht.nl/ 06-53578718

Klachtenprocedure

Waar gewerkt wordt, gaat wel eens iets mis. Ik doe natuurlijk mijn uiterste best om dat in de begeleiding van jouw kind, en van mijn andere leerlingen, te voorkomen, maar het kan toch gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval kun je gebruik maken van mijn klachtenregeling.

  1. Laat mij zo snel mogelijk weten dat je niet tevreden bent
    Dit kan persoonlijk, maar natuurlijk ook telefonisch of per mail. Ik wil je vragen om geen gebruik te maken van Whatsapp als je echt een klacht hebt.

    Nadat je me dit hebt laten weten, zorg ik dat je binnen 5 werkdagen een reactie van me krijgt. Hierin doe ik een voorstel om je probleem zo goed mogelijk op te lossen of in elk geval je ontevredenheid.
  2. Graag ontvang ik binnen 5 werkdagen jouw reactie op mijn voorstel
    Hopelijk is ben je het met mijn voorstel eens en kunnen we zo snel mogelijk werken aan de oplossing.

    Als je het niet eens bent met mijn voorstel, kun je me laten weten waarom niet en eventueel kun je ook laten weten wat er voor jou nodig is om het wel eens te worden.

Komen we er toch niet samen uit? Dan kun je gebruikmaken van de klachtenprocedure van de Landelijke Beroepsvereniging voor Remedial Teachers. Alle informatie hierover vind je op de site.